Ученици се оспособљавају да раде у програмима WORD, EXCEL, AutoCAD, SolidWorks, Catia и да програмирају у програмском језику C ++.
Настава је организована по систему 1 ученик – 1 рачунар.
Наставни план математике је идентичан наставном плану гимназије.
Напомена: Текст је информативног карактера, план и програм се стално мењају, за тачне информације погледајте сајт Министарства просвете
Mашински техничар за компјутерско конструисање |
I разред
|
II разред
|
III разред
|
IV разред
|
||||||||
Општеобразовни предмети |
Т
|
В
|
блок
|
Т
|
В
|
блок
|
Т
|
В
|
блок
|
Т
|
В
|
блок
|
Српски језик и књижевност |
3
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
Страни језик |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Социологија |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Филозофија |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Устав и права грађана |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
Историја |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Географија |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Физичко васпитање |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Математика |
5
|
/
|
/
|
4
|
/
|
/
|
5
|
/
|
/
|
5
|
/
|
/
|
Физика |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Биологија |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Хемија |
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Грађанско васпитање/верска настава |
1
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
1
|
/
|
/
|
Стручни предмети | ||||||||||||
Рачунари и програмирање |
/
|
4
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
4
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Машински материјали |
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Техничко цртање са нацртном геометријом |
2
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Механика |
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Отпорност материјала |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Компјутерска графика |
/
|
/
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Основи електротехнике и електронике |
/
|
/ |
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Машински елементи |
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Технологија обраде |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Организација рада |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Хидраулика и пнеуматика |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Термодинамика |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
Аутоматизација и роботика |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
1
|
/
|
Конструисање |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
3
|
/
|
Испитивање машинских конструкција |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
Моделирање машинских елемената и конструкција |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
2
|
/
|
/
|
3
|
60
|
Практична настава |
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
/
|
3
|
/
|
/
|
/
|
/
|